Értékesítés

Az ajánlat közzétételének dátuma 21 07 2025

Customer Relations & Success Specialist - Michelin Guide

  • Elhelyezkedés
    : Dubaï, Egyesült Arab Emírségek
  • Szerződés típusa
    : Állandó

Munkakör leírása

Customer Relations & Success Specialist - Michelin Guide

- - - - - - - - - - - -

FŐ ELVÁRT EREDMÉNYEK Vezetőként • Ismerteti az elvárásokat és célkitűzéseket, folyamatos visszajelzést biztosít, kezeli a hiányosságokat. • Kiegyensúlyozza az egyének munkaterhelését, kötelezettségeit és prioritásait az elvárások meghatározásakor és a munka kiosztásakor. • Egyéni és csoportcélok meghatározásával maximalizálja a teljesítményt. • Fejleszti és támogatja a munkavállalók karrierterveit és képzési lehetőségeit. • Coaching-ot végez különböző területeken, azonosítva a képzési és fejlesztési igényeket a szakmai fejlődés támogatása érdekében. • Alkalmazkodik a különböző munkastílusokhoz, személyiségekhez és kulturális hátterekhez azon emberek esetében, akikkel együtt dolgozik. • A feladatoknak megfelelően hatásköröket delegál és elszámoltatja a személyzetet az elvállalt kötelezettségek tekintetében. • Támogatja a személyzetet az önálló lépések megtételében és coaching-gal segíti őket ennek során. • Inkább felelősségeket, feladatokat delegál, ahelyett, hogy mindent magára vállalna, vagy saját maga kezelné a legapróbb részleteket is, ha a személyzet rendelkezik a megfelelő képességekkel. Az adott területen Szerződéskezelés és végrehajtás • Területén belül figyeli a vevőkre vonatkozó szerződések végrehajtását (pl. munkautasítások elosztása, szolgáltatók teljesítményének figyelése, működési költségek figyelése). • Garantálja a szerződésben vállalt kötelezettségek teljesítését. • Fejleszti és irányítja csapatát. Garantálja a biztonsági szabályok bevezetését a területén. Tárgyalás • Támogatja az üzleti változást. • Megfelelő módon fejezi ki ötleteit/ megoldásait annak érdekében, hogy leküzdje mások ellenállását, panaszait és frusztrációját. • Kapcsolatot épít a többi féllel pozitív és produktív kapcsolatok elősegítése érdekében. * Közös érdekek alapján értéket teremt, hogy a végeredmény win-win álláspontú (mindenki számára előnyös) legyen. Területi operatív menedzsment • Optimalizálja az operatív költségeket a területre vonatkozóan. • Hozzájárul peres ügyek rendezéséhez. *Jelentést ír a működésről az igények szerint. * Nyomonköveti a működési kulcsmutatókat és javítja csapata teljesítményét. Vevői értékmenedzsment • Értékesítési stratégiai és tervezési partnerekkel dolgozik együtt, hogy biztosítsa a pontos előrejelzést, a lehetőségek maximalizálását és a tervek kidolgozását a szervezeti célokhoz képest. • Tervezési tevékenységeket koordinál más funkciókkal és érdekelt felekkel a szervezeten belül. • Figyeli a kulcs teljesítménymutatókat és felel a korrektív intézkedések bevezetéséért, ha erre van szükség. Mindezt a teljesítmény maximalizálása, valamint bevétel elérése és az operatív költségkeret kezelése érdekében teszi. Supply Chain menedzsment: • Garantálja az abroncsok megrendelésének / átvételének végrehajtását a területén. • Garantálja a derogációs folyamat végrehajtását, amikor erre szükség van. Termék és Szolgáltatás műszaki ismerete • A terméket/szolgáltatást a nyilvánvaló vevői igényeknek megfelelően módosítja. • Felkutatja és alkalmazza a többiek tudását a termék/szolgáltatásismeret javításához. • Tudatában van annak, hogy a termék/szolgáltatás miben hasonlít a versenytársak termékéhez/szolgáltatásaihoz. Szolgáltató figyelés • Figyeli a szolgáltatók teljesítményét a területén belül és, amikor szükséges, nyomonköveti azt az akciótervet, melynek célja, hogy a szolgáltató teljesítménye visszatérjen a célértékre.
Alkalmaz