Az ajánlat közzétételének dátuma 20 02 2025
Strategic Pricing Manager (Accelerated Development Program)
-
- Elhelyezkedés
- : GREENVILLE, SC, Amerikai Egyesült Államok
-
- Szerződés típusa
- : Állandó
Munkakör leírása
Michelin is hiring!
- - - - - - - - - - - -
FŐ ELVÁRT EREDMÉNYEK Árazás és jövedelmezőség kezelése • Árazási stratégiákat fejleszt az üzletág pénzügyi, marketing és stratégiai célkitűzéseivel összhangban (szegmens, márkaépítés, pozicionálás, célmeghatározás, stb.) • A szükséges mértékben felülvizsgálja az árazási stratégiákat a változó piaci körülményekhez való alkalmazkodás érdekében. • Coach-ol másokat az árazási technikák és módszerek témakörében. • Szervezeti felügyeletet lát el az árazás vonatkozásában. • Előre látja a piaci változásokat és trendeket, és megjósolja, hogy hogyan kell azokhoz alkalmazkodni • Ismeretekkel rendelkezik arról, hogy a jövedelemkezelő rendszerek hogyan támogatják a különböző szervezeti értékre vonatkozó álláspontotkat. • Leírja az adott szervezet költség,- és árazási struktúráját és annak termékeit/szolgáltatásait. • Számos módszert ír le a termék és szolgáltatás költségeinek kiszámításához • Ismeretekkel rendelkezik arról, hogy a költségszámítás és árképzés hogyan támogatja a szervezeti célokat Adatfeldolgozás • Elemzi és értelmezi az információkat a jelentősebb trendek és minták azonosításához. • Tapintattal és diplomatikusan szerzi meg a tényeket, ha mások vonakodva adnak információkat. • Azonosítja a kapcsolódó iparágak és versenytársak termékeit és szolgáltatásait, amelyek hatást gyakorolnak az üzletágra (szegmens, márkaépítés, pozicionálás, vevők megcélzása, stb.) • Behatóan ismeri a saját szervezete iparágát Üzleti intelligencia • Behatóan ismeri az Üzleti intelligencia teljesítményelemzéséhez használt eszközöket, módszereket, stratégiákat. • Többféle mutatót és módszertant alkalmaz az üzleti teljesítmény mérésére a pénzügyi célkitűzésekkel szemben. • Azonosítja az üzleti problémákat és lehetőségeket a pénzügyi és nem pénzügyi adatok tranzakciós szintű elemzésével a szervezeten belül. • A saját részlegén vagy működési területén belül eléri a jövedelemkezelési célokat. • Megfelelő jövedelmezőségi elemzéseket hajt végre és javaslatokat tesz a rövid,- és hosszútávú döntések támogatásához (pl. nullszaldó, releváns költségek, fedezeti hozzájárulás, lineáris programozás, érzékenység és bizonytalanság elemzés, stb.). Márka és marketingstratégia • Felhasználja a termék vagy szolgáltatás Kizárólagos Értékesítési Pontját arra, hogy kiemelje azt a versenytársak közül. • Egyszerű eszközöket, például márka,- és termékpozicionálási térképeket alkalmaz arra, hogy megjelenítse és értelmezze a szervezet pozícióját a versenytársakhoz képest. • Információt biztosít a marketing árazási stratégia fejlesztése elősegítéséhez. • Kihasználja a marketing árazási stratégia és a szervezeti mutatók közötti összeköttetést, pl. jövedelem, bruttó nyereség, stb. Termék és Szolgáltatások • Egyszerű eszközöket, például termékpozicionálási térképeket alkalmaz arra, hogy megjelenítse és értelmezze a szervezet pozícióját és a márkát a versenytársakhoz képest. • Összehangolja a terméket/szolgáltatást a megrendelő nyilvánvaló igényeivel és a versenytársakkal. • Különbséget tesz a termék/szolgáltatás funkciói és előnyei között. • Behatóan ismeri a piacgazdasági elveket (pl. szegmentálás, pozicionálás, marketing mix, márkaépítés). • Behatóan ismeri a saját szervezete ajánlatait és piacait. • Információt biztosít a marketing árazási stratégia fejlesztése elősegítéséhez. • Ismeri a marketing árazási stratégia és a szervezeti mutatók közötti összeköttetést, pl. jövedelem, bruttó nyereség, stb. • A kommunikáció formáit (szóbeli, írott, hivatalos prezentáció és elektronikus) letisztult és pontos formában használja arra, hogy az értékeket kommunikálja a vevő felé. • Értékkel kapcsolatos érveket biztosít az Értékesítők számáraInspire Motion for Life: Apply Today!
As the leading mobility company, we work with tires, around tires and beyond tires to enable Motion for Life. Dedicated to enhancing our clients’ mobility and sustainability, Michelin designs and distributes the most suitable tires, services and solutions for our customers’ needs. Michelin provides digital services, maps and guides to help enrich trips and travels and make them unique experiences. Bringing our expertise to new markets, we invest in high-technology materials, 3D printing and hydrogen, to serve a wide a variety of industries—from aerospace to biotech. Headquartered in Greenville, South Carolina, Michelin North America has approximately 23,000 employees and operates 34 production facilities in the United States and Canada.
MICHELIN® tires have been ranked the #1 Tire Brand across major categories and segments by industry experts and consumers alike. For nearly three decades we’ve been recognized for our achievements in Customer Satisfaction, Performance, Durability, Technology and Innovation.
Michelin cares for the personal and professional development of its employees. We support career advancement through various options, which include: skill and career development, training, career exploration and work with cross-functional teams. We offer the possibility of a varied and fulfilling career path in an environment where unique contributions are valued.
Michelin offers 10 Business Resource Groups (BRGs) which are all-inclusive groups created and led by employees who have shared life experiences across various diversity dimensions. Each group supports business strategies and initiatives along with meeting the needs of members. The goal of each group is to help employees feel welcome and included, support employee engagement and encourage professional development. BRGs also provide cross-cultural support, career management resources and opportunities for community involvement.
Michelin provides equal employment opportunities to all employees and applicants for employment and prohibits discrimination and harassment of any type without regard to race, color, religion, sex (including pregnancy, gender identity, and sexual orientation), parental status, national origin, age, disability, genetic information (including family medical history), political affiliation, military service, or other non-merit-based factors. Consistent with these obligations, Michelin also provides reasonable accommodations to employees and applicants with disabilities and for sincerely held religious beliefs. If you need accommodation for any part of the employment process because of a disability, please contact us at accommodations@michelin.com.
This position is not available for immigration sponsorship.
Get in the driver’s seat and be on your way to a meaningful professional journey!