Account Development Manager

Az ajánlat közzétételének dátuma 30 09 2024
Elhelyezkedés :
Zellik, Belgium
Munka kategória :
Értékesítés
Szerződés típusa :
Állandó
Alkalmaz

Munkakör leírása

Account Development Manager

- - - - - - - - - - - -

FŐ ELVÁRT EREDMÉNYEK Partnerkezelés • Információt gyűjt a vevőtől annak érdekében, hogy megértse annak igényeit és részletes követelményeit. • Felügyeli a kapcsolatok nyomon követését, ideértve a levont tanulságokat és a megfelelő visszajelzést (körforgás bezárása). • Új irányokat fejleszt/hoz létre a trendek figyelemmel kísérésével, kutatások lefolytatásával, a lehetőségek azonosításával, hideghívásokkal és találkozók megszervezésével. • Oktatást folytat és fejleszti a kapcsolatot a belső és külső vevőkkel, a partnerségek elősegítésével, visszajelzés keresésével és a vevői igények és kérések proaktív módon történő megközelítésével. • Az ügyfélszámla tervezési ciklus vezetése mellett bővíti a vevői értékesítési központokat és használati eseteket, valamint meggyőződik arról, hogy minden vevői igény és elvárás teljesüljön. • Fejleszti a kommunikációs és képzési programokat annak érdekében, hogy tájékoztassa az értékesítő és marketing csapatokat az új termékek indításáról és a szervezeti stratégia változásáról. • Folyamatokat és eljárásokat fejleszt a partnerkezelési törekvések optimalizálásához és az értékesítési célok elérésének biztosításához. Lehetőségkezelés • Értékesítési cselekvési terveket fejleszt az útirányok megcélzásához, azokat értékesítésre konvertálva. • Kezeli a saját területét az idő és erőforrások kiosztásával. • Középtávú területi terveket fejleszt ki és tart fenn.​ • Összegyűjti és terjeszti a versenytársakra vonatkozó piaci információkat. • Fenntartja és frissíti a vevői céllistát. • Részt vesz a stratégiai útirányok létrehozásában és a célpiacok fejlesztésében. • Új, jövedelmező üzleti potenciált azonosít bizonyos piacokon. • Figyelemmel kíséri a partnerkapcsolati megállapodásokat, hogy a partnerkapcsolat célkitűzései biztosan a megfelelő irányt kövessék. • Hatást gyakorol különböző partnerkapcsolatokra többféle cél elérése érdekében. • Elemzi az összetett információt, azonosítja a mintákat és következményeket; tudomásul veszi, hogy a probléma fő oka kezdetben látszólag nem kapcsolódik a problémához. TERMÉK, SZOLGÁLTATÁS ÉS IPARÁGI ISMERETEK • Az általánosság szintjén bebiztosítja a saját szervezetét a versenytársakkal szemben. • Azonosítja azokat a kapcsolódó iparágakat, melyek hatást gyakorolhatnak a saját iparágára • Összehangolja a termékismeretet a megrendelő hallgatólagos igényeivel. • Elhárítja a termékekkel kapcsolatos problémákat. Tárgyalás • Kölcsönösen elfogadható megoldásokat ér el a külső és belső érdekelt felekkel folytatott célirányos, formális tárgyalások során (pl. tárgyal a külső vállalkozókkal a céltudatos szolgáltatásnyújtásról; tárgyal más részlegekkel a költségmegosztásról). • Olyan megközelítést választ a tárgyaláshoz, ami az egyes felek érdekeinek és prioritásainak megértésén alapul. Vevői Értékmenedzsment • Olyan csatornákat és vevői promóciókat/programokat fejleszt és működtet, amelyek használják a hazai márkaötleteket, gondolkodásmódot és a fogyasztók bevonását a megnövelt fogyasztói preferencia és vevői aktivitás eléréséhez. • Együtt dolgozik az értékesítési stratégiai és tervezési partnerekkel az előrejelzés pontosságának biztosításához, a lehetőségek maximalizálásához és a szállítandó tervek fejlesztéséhez a szervezet célkitűzéseihez képest. • Azonosítja az üzleti lehetőségeket az ügyfelek, piacok, termékek és szolgáltatások ismerete alapján. • Koordinálja a tervezési tevékenységeket az egyéb szerepkörökkel és érdekelt felekkel a szervezeten belül.​